پرحاشیه ترین ها

هوادار ۱ – ۲ استقلال: یک نیمه رویایی، یک نیمه خطرناک!

به گزارش ورزش کده، استقلال پس از جدایی نکونام توانست به پیروزی برسد و شاگردان بختیاری زاده با ارائه نمایشی قابل ستایش، از سد هوادار گذشتند. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

سقوط قهرمان: چه بلایی سر رئال آمده!

به گزارش ورزش کده، بدترین نمایش فصل رئال با اولین شکست فصل این تیم همراه بود. قهرمان اروپا هیچ شباهتی به تیمی ندارد که لرزه بر تن هر رقیبی می‌انداخت. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

فوری: نکونام رفت، سهراب مربی موقت استقلال

به گزارش ورزش کده، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از جدایی جواد نکونام و انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت خبر داد. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

کارشناسی داوری اخراج جنجالی کاپیتان یونایتد

به گزارش ورزش کده، تمامی کارشناسان فوتبال انگلیس معقتد به اشتباه داور در خصوص اخراج برونو فرناندز با کارت قرمز مستقیم هستند. صحنه‌ای که شباهت زیادی به اخراج ساویو روبرتو مقابل پرسپولیس داشت‌. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

علی دایی: به هیچ وجه نمی‌خواهم به فوتبال برگردم

به گزارش ورزش کده، پیشکسوت فوتبال ایران فعلا علاقه‌ای به بازگشت به عرصه مربی‌گری ندارد، اما پیگیر وضعیت تیم ملی، پرسپولیس، استقلال و… است. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

باورنکردنی: پرونده آسیایی‌ها در جام جهانی بسته شد

به گزارش ورزش کده، با شکست تایلند برابر فرانسه و ناکامی ایران در مصاف با مراکش، قاره آسیا پس از سه دوره آبروداری در جهان و علی‌رغم میزبانی هیچ نماینده‌ای را در یک چهارم نهایی و هشت تیم پایانی نخواهد داشت. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها …

بیشتر بخوانید »

قول جسورانه‌ای که تراشتگن به بارسلونا داد

به گزارش ورزش کده، مارک آندره تراشتگن اطمینان دارد که بر خلاف تمام تصورات، تا قبل از پایان فصل یک بار دیگر برای بارسا بازی خواهد کرد. ‏سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »